Svar/Fråga


Anonym (självklart): Har du gått upp i vikt?
Svar: Yes! 8 Kilo faktiskt, låter hemskt eller hur???? Men nu är det såhär att jag har börjat spela innebandy igen, och det var vart väldigt mkt med flytt och städning här hemma så har inte kommit igång än men ska börja simma också, 2 dagar i veckan (minst) bara för att de är bra för min axlar som frisör, simma är inte min grej men det är typ jääääääätte mysigt när de e kallt ute sen kmr man hem på kvällarna och är typ as trött och kan sova bra! Så snart är jag 10 kg smalare sen är jag nöjd, vill inte va för smal heller för det känns som om man tappar så jävla mkt tuttar & rumpa plus att de är inte OK men anorexiiiia. Bara så ni vet lixom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket väger du? :)

2011-09-21 @ 19:18:35
Postat av: Anonym

Juste blogga mera! :)

2011-09-21 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0