Linnéa the best.

Jag är stolt över mig själv, jag har tagit mig ur dehär på ett bra sätt, även fast det har vart hårt, men jag menar, det känns ju knappt längre. Duktig i skolan har jag också vart, en bra start. Fan jag är ju en bra frisör, forsätter jag såhär så blir det ju ett MVG till slutet av hösten. Camilla sa ju faktiskt det igår. Bra mår jag också, eller iallafall bättre.

Ska bli skönt o flytta, komma bort. Börja om. Snäll har jag ju också blivit, många som säger det, ödmjukare. Dehär kanske håller i sig ändå, har börjat behandla folk som jag själv vill bli behandlad, tar vara på människorjag tycker om, kanske inte står kvar ensam till slut ändå. Har lärt mig ngt, ngt vettigt, inte bara ngt man lär sig om matte eller engelska på lektionerna utan ngt som verkligen behövs. Kanske borde tacka honom för att han fått mig o tänka om, även fast han också gjorde fel. Men jag lever för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0