Jag Har Dig Nu, Som Jag Hade Dig Förut.



HAHA FRÅGA MIG INTE. MÅSTE BARA VISA ER MINA FINA FINA TUTTAR SOM NU ÄR FÖRSTÖRDA MED MASAS FULA BLÅA SUGMÄRKEN!!!!!!!! 
Okeeeeeej, onsdag. Halvvägs till helgen, ledig på fredag najs. Väntar på Robin, han är inte snabb, inte seg bara allmänt seg. Blä på vardag, vill ha helg, vill dansa och dampa. Igår hände inte mkt, va hos marcus, sov kvar där skola idag & stan nu är jag Reeeeeeeed Heaaaaaaad. Kan ta bild imrn i sol ljus, jättefint, brunt rött, inte rött rött inte kall röd, varm röd, höstfärg och jordnära, jag älskar färg, hårfärg jag älskar att jag är frisör. Tack och hej, allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem marcus? :)

2011-09-29 @ 00:29:13
Postat av: Anonym

Vem marcus? :)

2011-09-29 @ 00:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0