@ Södersjukhuset.

Sitter på jobbet, inte mycket att göra idag. Slapp stå i köket ialf! Hjälper & assisterar mamma med aborterna (lyckans tur att jag fick gå med henne idag) slutar vid 15:00 om vi inte lyckas skicka hem pasienterna tidigare. Lovar er att det blir en outfit bild innan jag rör mej mot Lisa o massa festbilder som ni kan gotta er med imorgon =)

Tycker även att det är jätte kul att vissa av er komenterar om ni har frågor som ni vill att jag svarar på (vilket jag brukar göra genom att lägga upp det som ett inlägg) eller om ni har synpunkter.

Och med tanke på att många verkar "störa" sig på att jag har en bild där det står "svar på tal" ist för "svar på fråga" så är det bara för att jag är för lat för att göra en ny! Deal whit it! Pyss.



- 06:15 imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0