RUBRIK

Förlåt för att jag inte har bloggat men har inte vart hemma på 2 dygn ungefär. Vart ute mycket och umgåts med vänner och haft riktigt roligt. Nu väntar jag in min papps och ska snart övningsköra för första gången! :D Sen möter jag nadya o tar en promis.

Imorgon efter skolan ska jag & min bestis nullan in till stan, får lön imorgon så känner super att jag får shoppa vad jag vill för de har jag ÄNTLIGEN råd med! Senare ska jag till min kära gudmor och klippa henne och hennes kompis (inkl. färga) även fast allt är lite jobbigt nu så rullar det på, försöker inte att tänka så mkt utan bara göra saker för att det inte ska bli sämre. Hoppas på det bästa nu, vill verkligen att allt ska bli som vanligt igen. Skulle göra allt. Jag ska kämpa för dig.

Ska sätta på mig jogging skorna och dra ut nu! Pyss!

HAHAHAHAHAHAHH 2/3 ÅR SEDAN! SKRATT ATTACK!!!! fjortis!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp mer gamla bilder :D

2011-05-25 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0