Hur Kan Jag Vara Så Törstig Idag När Jag Drack Så Mkt Igår?

åh herregud, är helt as skakis men jag får skylla mig själv. Igår hade jag typ aaaaaaaaaas as as kul, började hemma såklart (dah när jag fixar mig) haha drog med madde till lisa, käkade kött o pomfritas gottiligott gott.

Anton (Lisas pojkvän) hämtade hos vid typ halv tio med LIMO! Så jääääävla kul, åkte runt i den as länge kändes det som men najs vare alla sjöng o drack, tog lite rökpauser o sen åkte vi till någonstans i länna fråga mej inte vart för jag hade noll koll, ngr killar var där o va typ as tråkiga tills vi kom o fick alla att röra på sig, jätte kul hade vi faktiskt hälften av tjejerna drog ngn gång vid 2 och vi var kvar ett tag till, hände lite saker igentligen vet jag inte vad men det slutade med att taner kom och hämta mej och så sov jag hos min gudmor! Även fast kvällen inte slutade så bra (brukar den aldrig göra heller) så hade jag en otroligkväll med mina älskade vänner.

Vaknade imorse o mådde inte bra, inte bra inte bra, men vi åkte ut med bilen till dalarö, åt glass ute i hamnen hade det alldeles underbart!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Outfit? :)

2011-05-22 @ 14:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0