Jag älskar dig!

Jag älskar dig så jävla sjukt mycket Linnea Ewelina Emilia Pettersson, du är absolut det bästa som har hänt mig! Jag skulle seriöst inte klara mig utan dig, du är mitt liv. Jag älskar dig så jävla fucking mycket det är helt sjukt. Jag vill ha dig i mitt hjärta tills jag dör, fan asså .. Du är så jävla underbar, du är så jävla snygg, allting! Du är det finaste jag har. Jag är så jävla glad över att det blev du och jag älskling, sjukt jävla glad. Den 25 Oktober 2010 var den bästa dagen i mitt liv, hela mitt liv förändrades på ett sånt jävla bra sätt, du har gjort mig till en mycket mycket  lyckligare person, endast för att jag är med dig! Du är den perfekta tjejen för mig, du är alltid glad och lycklig. Jag är så sjukt jävla kär i dig, jag kommer alltid att vara kär i dig. Jag vill bara att du ska förstå att jag älskar dig och är sjukt jävla kär i dig även fast vi bråkar och skit! Du ska veta att du är den viktigaste personen på jorden för mig. Du och jag genom allt älskling!
JAG ÄLSKAR DIG, KOM IHÅG DET! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0