Du är det finaste jag har, det bästa som har hänt mig

Jag älskar dig så jävla mycket Linnea, sjukt jävla fucking mycket. Jag älskar dig för att du alltid är positiv, för att du är omtänksam, för att du är du, du är så underbar så att det inte är sant, jag älskar när du och jag ligger i sängen och pratar, jag älskar när du skrattar och när du kollar på mig. Jag kommer alltid att finnas här för dig vad som än händer, du kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta.
Du är min första riktiga kärlek och jag hoppas du kommer förbli det ett bra tag till, jag vill dela mitt liv med dig. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så himla mycket så att det inte är sant och att jag litar på dig till 100. Jag kommer aldrig att släppa taget om dig älskling, aldrig aldrig aldrig aldrig!

Linnéa Pettersson <3 Marcus Nyberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan uppdatera mer din åsna <3

2011-03-15 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0