Har Nog Inte Mått Så Här Bra På Ett Bra Tag.

Jag har kommit fram till att jag mår fan bäst ensam, tänk vad skönt o slippa allt tjaffs, alla komentarer "ta de lungt ikväll" det är ju nästan som att säga "jag litar inte på dig" ialf i ett förhållande. Nu gör jag som jag vill, och sex får jag ändå. Helt jävla awesome. Är ialf med Mr. right. han sitter här breved mig och komenterar mina tår. Vi solar och nu ska ja fan bli brun. Sen en månad tillbaka har jag druckit konstant, har nog gått upp fem kilo minst. Sjukt. Så nu blir det sola, banta, sola, banta. Måste även säga att jag träffar en underbar kille just nu, han är nog fani mig den snyggaste killen jag haft. Roligast och mest FÖRSTÅENDE också. Ni får veta vem det är efter ett tag, ska känna och se lite, har bara vart singel i ngn månad nu så ett förhållande är nog inte det första jag vill hoppa in i, men han är så snäll och väntar och accepterar min krav. Haha så singeltjejer, det blir bättre, så mycket bättre. Bara så att ni vet. Imorgon kmr min robin hem också, saknar honom sjukt mkt har inte haft någon att prata med om alla galna helger o allt som har hänt, iförsig så har jag mina fina tjejer men dem har ju vart med och gjort min dag. Okej nu blev det en bok. Men det va länge sen jag blogga så tyckte att ni skulle få lite uppdatering om livet. Ikväll ska vi vara barnvakt också. Peace and love. Föresten åker jag och jennifer ner till sofia i Augsti, tunsien here we come!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste vara den största slampan i landet, rätt pinsamt det du skriver.

2011-07-02 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0