T.I. Ft. Christina Aguilera - Castle Walls

Lyssnar du på texten så förstår du. Synd bara att du fortfarande inte förstår att du inte är ngt jag är intresserad av längre, du är ingenting jag behöver och framför allt inte vill ha. Men att du konstant ska såra mej, göra mej ledsen om och om igen, att du aldrig tröttnar. Förstår du inte att jag mår bättre, jag är lycklig nu, utan dej. Sluta få mej att få ångest och sluta framför allt att få mej att tycka synd om dej du sjunker bara mer och mer i mina ögon så fort du säger något. Det är ingenting som får mej att gå tillbaka till dej längre, vi hade våran tid och den är över, du är som ett kapitel jag läste för lång tid sen, inget kapitel som var speciellt, ingenting som var intressant eller roligt. Efter allt du gjort och sagt åt mej har jag nu kommit över, och det är jag så glad över, för det är det bästa jag någonsin har gjort när det gäller oss. Ska det ta såhär många rader för dej att förstå? Räcker det inte med allt som hände i Tisdags? Jag älskar inte dej, kommer aldrig göra och har aldrig gjort. Ha det bra lilla gubben så hörs vi.. aldrig mer!


Kommentarer
Postat av: bella

Bra skrivet gummsan!

2011-01-13 @ 18:00:06
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0