SLUT PÅ DETTA LOV.


- en hel del alkohol blev det också -

Nu har min älskling åkt, känns tomt. Imorgon börjar skolan också, iförsej så ses vi då men kommer kännas sjukt tomt o sova utom honom inatt. Hela mitt lov har jag tillbringat med honom ju.. Iallafall så jag sjukt mkt att ta igen i veckan, har ju som sagt fortf. hösterimin - vilket betyder att jag inte får mina betyg fören om 2/3 veckor så nu måste jag börja plugga ligger efter i sjukt mkt med tanke på att jag alltid gör allt i sista minuten.


MÅNDAG: måste jag träna, spinning - ska bli smal nu till sommarn, ska ha snyggast & fastaste kroppen av alla! På TISDAG: ska jag på körlektioner, pappa & Kia vill att jag och hampus ska ta lektioner samtidigt så då blir det så. Resten av veckan måste jag plugga så sjukt mycket & hitta en pratikplats som jag fortf. inte har fixat. Trött jag blir på mej själv, och självklart ska jag träffa mina underbara vänner (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0