Marcus <3 Linnea



Jag Marcus Lars Nyberg har världens finaste flickvän, världens finaste flickvän heter Linnéa Pettersson. Du är så jävla underbar så att det inte är sant, du är det finaste jag har.
Du är det bästa som har hänt mig på flera flera år, skulle jag förlora dig så vet jag inte vad jag skulle ta mig till, skulle inte klara av att leva då, skulle aldrig må bra igen.
Jag vill förklara exakt hur jag känner för dig men det skulle aldrig gå, det skulle ta en evighet.
Jag kommer aldrig att lämna dig älskling och hoppas inte att du kommer lämna mig, jag vill vara lycklig resten av mitt liv.
Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så sjuuuuuuuukt jävla mycket, du är det bästa som har hänt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0