LONLEY GIRL

Jag känner mej redan deppig, har vart ensam idag.. första gången på ett år tror jag, känns sjukt - jag kämpade verkligen! Vet inte vad det är för fel på mej, jag klarar inte av att vara ensam mer är ngr timmar blir sjukt deppig o börjar grina för ingenting as irreterande, känner mej ledsen. Nej, klarar fan inte av det här! Nu går jag ut!

Iförsej så kom min söta lilla bebis förbi en sväng efter dagis, sjukt kul å få se henne, sån glädje spridare, blir helt slut efter man har lekt med henne, bra träning! (Eftersom dom kom förbi så var jag ju inte så ensam.. men nästan) VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MEJ!?!?!

Här är två bilder från idag, ungen tkr om att kasta tuggad korv i vattenglaset! Smart brud dedär (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0