SJUKLING.SE

Just nu sitter jag i soffan med min goa älskling, idag är vi sjuka eller ialf jag. Tycker fan lite synd om mej själv nu..! Hehe.

Dom närmaste veckorna så händer det säkert lite små roliga saker faktiskt, på torsdag så kmr maria nila till vår skola, visar och pratar lite om produkter, på fredag har jag min första praktikdag & på lördag så ska vi brudar ha tjej middag hemma hos Cissi! Veckan efter så åker jag till Linköping på torsdagen eftersom att jag och min syster ska på Håkan Hellström, ska bli så jäkla roligt men om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt inte lyssnat ngt på hans nya låtar, menmen! Samma helg så ska Cissi ha en dunder fest & vecka .7 så åker Jag, Pappa, Cia & kanske Hampus till Sälen! As kalas, nu ska jag och min älskling duscha och mysa galet, så vi hörs! Pyss.

P.S. Snart får jag tillbaks min mobil också!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0