players är för nybörjare, kärlek är för proffs!

Jag saknar min älskling redan! Han gick för ungefär 5 minuter sen och jag känner mej.. tom. Gah! Ibland är det jobbigt att vara kär, ialf när man är sjukt kär! Usch, usch.

Ialf så har jag vart i skolan idag, duktig som jag är, inte hänt mkt, glömde saxarna hemma så kunde inte klippa Lucas eller Simon men det får vi ta någon annan dag. Efter skolan så hängde Jaymin & Marcus med mej till ringen med tanke på att jag råka somna med silvershampoot i. Smart, så nu är mitt hår grått, men som sagt så köpte jag ännu en blekning.

Jag & Marcus åkte hem till mej, gjorde kladdkaka och gosen somna typ dirr, så gjorde jag. Mamma kom hem med Kinamat, vi käka, myste & nu sitter jag hemma, alone. Mamma är på yoga, marcus åkte hem & stefan jobbar. Skoj! Hoppas älskling kmr hit & sover ikv. Gah! Don't fall in love people, it's hard! ♥ Skitfula drivbilder från idag, bjuder på dem endast för att ni ska se mej i blondt!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din skjorta skit fin :D

2011-02-02 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0