KÄRLEK.

Jag älskar min pojkvän så oerhört mycket, har svårt att visa det för honom, men älskling du vet att du är den största delen i mitt liv nu, har aldrig känt såhär för någon annan än dej och det vet du, eller jag hoppas på det iallafall, varje gång jag säger att jag älskar dej så menar jag verkligen det. Vet att du kan tveka på om jag verkligen älskar dej med tanke på hur jag kan betee mej, men vad som än händer så kmr du verkligen ha en stor del i mitt hjärta och jag vill bara att du ska inse vad du betyder för mej, men det kmr du aldrig att göra, det kmr ta en evighet att berätta, för du är du. Ingen annan och det är jag så oerhört glad över. You & me forever, right sweetheart? ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0