Hur kommer det sig att alla kan göra misstag när det bara är du som gör dem?

Förstår mej inte på vissa saker, när jag själv säger någonting och undrar en eller två saker så "flippar" jag tydligen, och då är självklart allt mitt fel och man får ta all skit, man är omogen och blir borttagen som vän eller ialf på fb, men när det kommer fram att det är du som gör fel så kan tydligen "alla göra misstag" haha seriöst, vad är det för fel på vissa mäniskor? Du kan inte enns be om ursäkt, bara kasta mer skit & vända på allt så det är synd om dig, så att man ska få ångest och undra om man verkligen gjort rätt eller fel. Du forsätter ljuga, och skylla, ljuga, skylla, ljuga. Haha. Och du undrar varför vi alltid blir ovänner? Nej juste, det var ju mitt fel och absolut inte ditt. Hahahaha. Nu är det du som ska be om ursäkt, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0