4 MÅNADER ♥

25/10 - 2010 Idag har jag och min fina, underbara, snygga, söta, fantastiska, vackra, sexiga pojkvän 4 månader & jag är så sjukt glad att det har hållt mellan oss, för den här pojken är någon som jag vill dela mitt liv med, han får mej skratta när jag är ledsen, han förstår mig så sjukt bra, så bra som ingen annan förstår mig. Marcus är den enda personen som får mig att känna mig viktig och uppskattad, älskling jag är så jäkla glad att jag har träffat dig. Förlorar jag dig nu så skulle jag aldrig förlåta mig själv. Så länge du älskar mej så är det du & jag, vi fungerar så bra tsm så vi är skyldiga gud vår kärlek. hahahaha hörde hur mobbat det där lät, men u know me, jag har svårt att prata, svårt att prata om känslor. Men älskling, jag älskar dig till dagen mitt hjärta slutar slå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0