UPPDATE.

Ikväll har vi ätit på Mia's suttit på uteserverigen o pratat om allt och ingenting. Imorgon ska vi på visning också, ska bli skönt att komma bort från hålan, snart flyttar vi, snart snart snart. Känns som om mäniskorna i haninge får mig att göra dumma saker, saker som jag inte borde hålla på med längre tycker bara att allt känns så fel.Vet knappt ut eller in, vill bara ha mitt liv tillbaka mina vänner jag inte sett på hela sommarn, jag saknar alla. Jag saknar till och med skolan, ska bli ganska skönt o komma hemifrån men iförsig så börjar alla småglin i höst, blä för det. 

Har fortfarande feber ont i halsen o förkyld men det är tur att jag har en viss som tar hand om mig, idag kom han hem med mat också, åkte ända från norrtälje för min skull! Iförsig med bil, men, sött ändå. Nu ska vi umgås med madre, sedan blir det natt bad. Bara vi två. Det är vi nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du flytta? :D

2011-08-03 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0