Relationer är som droger, det dödar dig eller ger dig den bästa känslan du någonsin haft i hela ditt liv.

Jag kan inte hålla på såhär, inte fortsätta vara den här personen, jag lovade mig själv det. Jag lovade att bli någon som han förtjänar, måste ändra mig annars så kmr aldrig någon orka med mig, ialf inte i längden, allt har ju bara skitit sig, här hemma, i skolan & i mina dåvarande förhållanden. Imorgon, lovar jag er, imorgon ska jag förendras, ska ta vara på det/dom jag har i mitt liv, jag ska tänka på hur jag uppför mig mot folk, inte vara allt för dryg och inte heller tro att alla alltid kommer göra allt för mig, man måste ju ge kärlek tillbaka för jag kommer aldrig klara av att förlora någon i min närhet igen pga. hur jag beter mig, det funkar inte längre. Nu ska jag bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0