FLYTT PÅ G

Okej såhär är det, imorgon åker jag till spanien men grabbarna och idag så fick vi veta att vi har fått en lägenhet som vi ska flytta till den 15 november, den ligger i gubbängen och snacka om att det är ment to be för vägen heter LINGvägen (kallas lingling så tkr de är liiiite coolt) ska bli skönt och komma bort från äckel haninge så nu gäller de bara att skriva på kontrakt vilket mamma kommer göra imorgon så är den vår. Visning och så ska vi har här i höst så vi blir av med vårt hus! Det kan inte bli bättre, känner någon slags glädje att saker och ting faktiskt blir bättre, när jag kommer hem till sverige igen så ska jag bli en ny människa. Den hon jag har varit det senaste året, för de har inte gått särskillt bra för mig, jag förlorade en person jag älskade mest utav allt annat pga. hur jag bettede mig. Så på ett sätt kan jag tacka honom, för att han stått ut med mig, för att han fått mig att inse att jag måste förendras. Jag har nya krav, krav som att bli en bättre flickvän (när jag skaffar ett RIKTIGT förhållande, och inte små oseriösa som jag haft i sommar) jag ska hjälpa till mer hemma och ta vara på mina studier jag ska statsa på högre betyg o bli en gladare och mer omtänksamma tjej. Så allesammans, säg välkommen till mitt nya jag!

Nu ska jag packa ihop dem sista sakerna iför resan sen bär det av, kommer hem den 26:e Augusti, så i see you then. Önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0