De går bra nu, kompis de går bra nu.

Sista jobbar veckan nu, men självklart så har jag blivit sjuk. Pga. en viss person!!! Haha halsen är helt svullen o ja e typ täppt i nästan, kuk också! I helgen har hänt massa skoj, de blev tjejmiddag hos mig i fredags o vi avslutade i sågen och sedan kom alex o micke o hämta mig så vi åkte till vega baren och sen mötte jag gull o vi gick hem och sov, lördagen bestod av bakfylla men va tvungen att åkta till tallkrogen så va där ngr timmar tills jag blev bjuden på fest hos jocke så åkte dit med brudarna, sedan forsatte vi i djurgårdsplan o sen åkte jag till nacka och sov, haha jävligt onödigt med tanken på att ja bodde så när festen, men what to do lixom.  Igår firade vi alicia och åt på kamarina!

Haha ofta jag bloggar föresten?! Njaaaaaaaaa nu ska robin komma hit om ta hand om mig med tanke på att jag är huuuk. Pusseli puss.



Jag & Alma 2008.. HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0