SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Om jag ska vara riktigt ärlig så tkr jag att ni var lite smådåliga på att fråga jämför med förra gång & ni borde sluta komentera anonym't, men what's the deal det är ju ni som vill ha svar på saker & ting. Här är till er! Enjoy! 

Postat av: philip
vilken skola går du i? :)
SVAR: Nacka praktiska, frisör

Postat av: Anonym
vart bor du ? :)
SVAR: Haninge, tyvärr! Måste fan bort från hålan, skitsnack här borta sprids fan fortare än klamydia

Postat av: IZA
När hade du tänkt och ta din tid och träffa mig? :*
SVAR: När som helt baby, always for you :D kan vi inte höras nästa vecka så kan jag klippa dej då? för i helgen har ju fullt upp ♥

Postat av: Anonym
varföööör är du så snygg å vilken bh storlek har du? ::D
SVAR: haha för min mamma födde mej så? men tack så mkt, 75C! Hoppas du fick ngt o runka till nu ;)

Postat av: Matilda
Har du nån kontakt med "fjortisarna i 8an"?
Hur många har du haft sex med?
Har du några syskon?
Hade du bra betyg när du gick ut 9an?
SVAR: • Knappt vilket är synd, ngr pratar jag lite med på facebook, andra har man växt ifrån, ngr ha börjat snacka en massa, vilket jag tkr är lite synd. Men det är väl så vi tjejer är? • Det är min en sak! • Ja, en riktig syster som är 22 och bor i Linköping, sen har jag 3 "låssas" också men det är inga jag bor ihop med, än så länge.

Postat av: Anonym
när du var bästa kompis med robin bergström, hade ni sex då? ;)
SVAR: Hm, varför kommer alltid den här frågan upp? Nej det har vi verkligen inte! 

Postat av: Anonym
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)
SVAR: Ska jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte ritkigt exakt, men inte länge alls. Några veckor!

Postat av: Anonym
hur fixa du ditt hår?
hur sminkar du dig?
kan du göra dagens outfit?
SVAR: • Det är från dag till dag, beror på frisyr. Kanske kan ge er ngr tips ngn dag :) • Samma som med håret, det beror på, kanske visar er det med. • Självklart kan jag det, imorgon om jag har tid!

Postat av: Anonym
vad använder du för smink?
hur ser din pojkvän ut?
Beskriv dig med 3 ord
SVAR: • Jag har en stor jätte fin karta med olika ögonskuggor som jag använder mest innan fest men kan hända på vardagar också, jag har H&M's solpunder, för jag tkr det är bäst & billigast. Loreal's masccara, teloskopik, ögonbrynspenna & eyeliner! • Hmm, rätt så lik tomten faktiskt ;) • Social, glad, grym!

Postat av: aaaaaleks
Linneaaaaaaaaaaaaaa :D har du pojkvän? och vem isf
SVAR: Ja det har jag och det är ingen du känner ;) 

Postat av: Peter
vad är ditt mobil nummer? tkr du själv att du är snyugg?
SVAR: Hemliiiiiiigt, jaaaaa super snygg!

Postat av: Anonym
Tror du du blir lika stor bloggeska som kisi
SVAR: Menar du kissie? Nej de tror jag inte!

Postat av: linn
hur snygg är jag ?
hur bra är jag ?
varför är du snyggast?
varför är jag avundsjuk på dig?

h3h3h3h3
SVAR: • På skala 1-10 = 100 :D • SKIT BRA • Nä nu ljuger du! • Är du? Åh!

Postat av: Anonym
Hur långt löshår har du?
SVAR: Vet inte riktigt hur långt det är exakt, men det går under tuttarna ngn dm ialf

Postat av: Anonym
Vad gör du på fritiden?
Hur mycket dricker du?
Har hört ryckten om dej är dom sanna?
Kan du inte blogga mer och fortsätta göra det nu i framtiden, älskar din blogg!! KRAM
SVAR:  • På fritiden umgås jag med mina vänner, glor på tv, festar! • Beror på vad jag dricker, cola dricker jag mkt & knappt ngn mjölk, nä skoja bara. Alkohol? Jag dricker tills jag inte behöver/vill ha mer, låter väl rimligt? •Ryckten om mej är nästan aldrig sanna, vet i för sej inte vad det är för ngt du syftar på! •tkr ja bloggar tillräckligt ska försöka,Tack så mkt! :) 

Postat av: Anonym
Äre sant att du o bobbin robin ska flytta ihop? :D grattis isf!
SVAR: Alltså, haha vad får ni allt ifrån? Nej verkligen inte, vrf skulle vi de?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0