@ LINNS PLACE.

FREDAGS: var vi i globen efter skolan, jag shoppade 2 tröjor, fransar & puder. Fredagens needs. Vi åkte hem till mej och käkade med mamma (jag och linn) jätte mysigt var det med massa tjejsnack, runt nio tiden bar det av till älvsjö där det var fest, helt nya männsikor och det va roligt somfan, åkte hem till Linn och sov efter. ¨

LÖRDAGS: vaknade upp hos linn, åkte hem, spydde, prata med mamma, åkte till port 73 och shoppade en söt liten kofta, nu har jag bestämt mej för att lämna tillbaka ena tröjan från i fredags för att kunna köpa nya skor, as naaaaajs. not, vi drog till joel där det va lite peopele, AS KUL!!!! sötingen följe med oss ända hem, kom hem till linn och nu sitter jag här

I VECKAN SKA JAG: Klippa iza och kanske hennes mammas, ska bli jätte skoj. Måste träffa linn för att lägga in coola videosar! Vi ska även rapa förfullt & ha allmänt roligt! Nu ska jag hem, hör av mej med bilder då. Pussen!



någon osöt bild på mej o william från i lördagas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0