LINN.

Det enda jag har att säga nu är att jag är så jävla glad att jag har min vän linn.

Vet hur jobbigt det är för det att lyssna på allt jag har att säga, men att du verkligen finns för mej & verkligen hjälper mej med allt är jag så jävla tacksam för, helt sjukt att vi kommit varandra så nära på så kort tid. Vill verkligen att du ska veta hur jävla mycket jag uppskattar dej! Du är nog den mest äkta människa jag har träffat, har igentilgen inte så mycket att säga men mina ord till dej är obeskrivliga, men du. Du du du, tack för allt. You know that i will always be here for you, annnnnny time. love to you girl.


Kommentarer
Postat av: linn brikell

åhhh honey

2010-11-28 @ 14:39:16
Postat av: Patrik...typ!

Riktigt fin :)

2010-12-06 @ 19:29:57
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0