LILA HEAD?



Lyckades ta en bild med favvo porrisen Tani och ser även att jag ser ut som en kötbulle men min super stora jacka, dags att köpa en ny! Men på vissta bilder (inte mkt alls) ser ni att jag är röd/lilahårig och tkr det är super snyggt & är jätte nöjd med färgen men när jag tvättar mitt riktiga hår så åker nästan all färg ut efter bara ngn vecka, tyvärr & då ser det orange ut eftersom det bara är toning! Så på fredag ska jag brunitera mej och få tillbaks min vanliga fina mörkgyllene pärlemorbrun som jag brukar ha. Mums!

UPDATE: Nu har jag precis kommit hem från skolan, har vart på gympan idag känner mej fett jävla grym för har vart på exakt alla lektioner sen skolan börja lite jobbigt att bara åka ut ända till orminge eftersom min skola inte har någon idrottshall men sånt är livet, lite senare ska jag träffa min ur söta pojkvänn sen får vi se vad som händer! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde ha den röda färgen som du har.

Inte många som passar i de men du gör

2010-11-18 @ 01:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0