2 ÅR SEN NU.

När jag tänker efter... Hur mycket som har hänt på två år, 104 veckor, 730 dagar, det är otroligt, hur mycket jag har ändrats. Från hur jag va, hur jag tänkte, hur jag levde, att jag har blivit så mycket bättre.

Jag skiter i om du säger att jag är svag, för så mycket jag har kämpat, alla försök jag har gjort på att allt skulle bli så mycket bättre, alla gånger jag misslyckades, var det värt det? här står jag idag, stark som bara den. Alla misstag jag har gjort i mitt liv, utan dom.. skulle jag inte vara den jag var idag om jag inte gjorde dem? Om jag aldrig skulle gått därifrån, skulle du levt nu? Vad skulle vi gjort idag? Jag saknar dej, så det bara skriker om det. Du fick mej att sluta känna, du fick mej att bli iskall då när jag var som varmast. Du fick mej att sluta känna, så som jag sårade mej själv. Du vet vad dom gjorde mot mej, varför stod du på min sida? Varför insåg jag inte då hur mycket du älskade mej. Det var ingen som förstod vad jag gick igenom, men om du skulle funnits vid min sida, då vet jag, att du var den som skulle förstå mest.

Mina ögon var svullna, du fick mej att gråta, ngt jag inte hade gjort på 8 månader.
Så mycket frågor, inga svar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har dött? :(

2010-12-02 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0