04:54

Då sitter man här igen, en söndag natt 04:54. Varför kan jag inte sova för? Sista blund jag fick var för 46 timmar sen, vad har hänt med mej? Tror fan att det är ngn jävel som har smuglat i mej ngt jävla uppåt tjack eller ngt. Haha men varför? Vad händer med mej? Varför ääääääääääär jag såhär!?!!?!?!?!?!? DAMP.SE

Kejrå, min helg = sämst, fredags sov jag med marcus. I Lördags fuckade min lur så vadfan skulle jag göra? Umgiks med Robin, skön grabb det där! Första helgen utan alkohol på månader, jag är stolt över mej själv.. Eller ah förutom i fredags då när jag kröka lite smått hos min gamla barndoms kompis, men what to do. Jag är grym ändå! KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0