ngr snabba

Ditt utseende:
Hårfärg? Brunett!
Längd? Vet inte riktigt, gissar på 63cm?
Skostorlek? 36, vissa i 35
Ålder? Född år 1994. Snart 16

Kärlek:
Har du kille just nu? Nej, i'm free
Gillar du någon? Inte just nu faktiskt!
Vem? Ingen?
Tillåter du din kille röra vid dig? OFC!
Överallt? (!?)
Har du haft sex? NÄÄÄ!? *ironi*
Hur många har du haft sex med? (?!)
Har du haft många förhållanden? Inte alls många seriösa

Smak & stil:
Vad har du på dig? Just nu? Pappas STORA t-shirt
Hur ser dina trosor ut? Spets, turkosa.. ser riktigt brun ut;)
Har du någon BH? Nää..
Hur ser den ut just nu? Haha vadfan jag vakna ju nyss..
Hur beskriver du en pluggis? Öööh...? En person som pluggar mycket?

Bad days:
Har du varit full? Haha, var det ens en fråga till mig?
Har du däckat? Ja, tyvärr! haha..  
Har du haft sex på fyllan? Mhm
Har du rökt? Ja självklart
Har du snusat? Haha, ja men det var inte dirket min grej
Har du gjort något olagligt? Jag tror inte det? Eller vad är olagligt?
Har du slagit någon ner till marken? Ingen komentar

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Haha nopp!
Tror du på gud? Jag vet faktiskt inte.. typ nää..
Har du en bästis? Ja, mamma :D ♥ (Ps. tjer ni vet vilka ni är)
Är du vegitarian? Nej, absolut intääääää
Har du varit med om ett stort gräl? Ja, ett flertal gånger

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft, absolut.
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Hmm... Hund!
Cykla/gå? Haha, cykla såklart, jobbigt att gå!?
Öl/vin? Vin, självklart.
Kanin/hare? KANIIIIIIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0