LYCKAD LÖRDAGKVÄLL!

Hahaaa fyfan vilken najs kväll!

Bion var skit bra, typ bara jag som garva medans folket framför kollade upp och undrade vad fan jag höll på med.. Haha träffade en skit skarrig kille på bussen som ville att jag skulle följa med honom hem, jag tackade nej och åkte hem till Per för att festa med mina B-rudar & G-rabbar. full somfan men det skiter vi i, mötte sebbe i centrum för att säga hej, har inte sett jävlen på länge sen hade jag och sofia moppe äventyr för ca. 15 minuter sen.. Stannade var och varanan minut för att pissa.. fan ölen går ju rakt igenom :d

Nu har jag precis kommit hem, tänkte ta en snabb dusch.. Fan vad skönt det skulle vara.. Först ska jag äta.. P.S. det är fan morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0