PARTY FREDAG?

haha ikv kanske de blir mkt bloggning pga. att jag KANSKE bara kmr ta de lungt ikv, vill få tillbaks mitt förtroende för folk och lite sånt pga. att dt har hänt sjukt mkt saker nu under lovet vilket inte går att beskriva, så kika in så kanske de blir lite mer uppdatering under helgen, men jag lovar ingenting.. för jag är grymt partysugen!


Ialf så har min dag sett sjukt tråkig ut, imorse åkte vi till ungdomsmotagningen vilket var skönt för nu har jag äntligen fått lite saker överströkat =) Såå.. skolan resten av dan & nu har jag bra hängt med boysen ett tag och ska snart hoppa in i duschen så ser vi vad kvällen har att erbjuda! Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0