Du är nog den ända som förstår texten.

Nån tog mitt hjärta, slet ut de ur min kropp
Slängde det i backen, stampa på det.
Du var min ögonsten och vackrast på jorden
Allt är becksvart det kändes som världens slut
En evig depression, det här den enda vägen ut
Förlåt,jag e inte lika stark längre.
Vi älskade varandra, vi kan inte bara va vänner
Vill inte finnas utan dig min ängel så farväl
Det stannar mellan oss, det blir bäst så här

Jag lämnar ingenting, inget halvdant brev
Mitt bevis till dig, en uppskuren handled
Du gav upp, ba kasta in din handduk
Jag stod kvar och kämpade tills kampen var helt slut
Jag ramla baklänges med huvudet under vattnet, kan inte andas
Nån har stulit den skatten
Du var min ängel tills lusten förvandlades
Hur kan du göra så, du var luften jag andades
Vi kan spela hårda men är kycklingar i själen, du tog allt från mig
Jag var lyckligaste i världen
Jag hade allt man kunde drömma om, allt
Du gick från en helande hand till en näve salt
Över mina sår, jag bara låg å tog emot
Jag tänkt en hel del, det här är inget tonårshot.
Det är allvar, det syns på en annan scen
Min välsignelse blev en förbannelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0