1 Januari 2010

Gud vad fult det låter 2010 (ska man säga år 10 nu iaf för 09 eller vadå?)

Haha! Iaf.. Herregud vilken jävla kväll.. Skitkul från början tills allt bara blev vätte och värre, var på så många olika fester igår alltså vilket vart hur roligt som helst tills det hände en hel del saker som jag inte vill ta upp här. Har iaf ont ihelva jävla kroppen, omg! Herregud alltså, fyfan..

Väntar på alla bilder ska komma ut för mina blev heeeelt suddiga! Så ni får ha lite tålamod, är iallafall hemma hos mamma nu, vettefan hur jag hamnade här men pappa hämtar mej väl snart antar jag =)  Jag hoppas ni själva har haft en underbar kväll med era nära & kära!


Förkrök hos Bella med brudarna!


Robin & Benny på bussen påväg till svb =)


HAHA?! Madde & Bella fyllekissar


I svb


Sebbe & Jennifer på en av "festerna" =)


Girltalk. Babes


Randombild?


Hahaha sexy mama, när vi vänta på bussen ialf =)


SNYGGON

Sådär, det va lite av bilderna duker säkert upp mer under dagen. Seyah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0