TELEPHONE

Vad har du för bakgrund?
Min älskling, Joel! ♥
Ringsingnal?
Unstoppable
Hur mycket batteri har du kvar?
60 %
Vem ringde du senast?
Anna
Vem ringde dig senast?
Dolt nummer
Hur många kontakter har du sammanlagt?
orkar inte räkna -.-
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Tja gullunge ;) ska du ta 807an sen? :)
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
marcus tönt k
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Men jag är inte det! Lita på mej<3
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Vart är festen? :)<3<3<3<3<3
Vad står det i ditt första utkast?
Men palla jävla bög
Och ditt 5:e utkast?
Kom ut
Har du några sparade medelanden?
yes and it's secret
Har du något i utkorgen?
nejee
Vad är rekord på snake på din mobil?
har inte snake
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Annelie tyresö
Vad har du för kontakter som börjar på M?
mackan, mackan random, madde, marcus, marcus k, marre, melander, melina, michaela, micke, micke älvsjö, micke granlund, morbror<3
Hur många sms har du skickat, samanlagt?
Haha vet inte hur man kollar :$
Vad står det i dina anteckningar?
Gymnasieansökan, KOM IHÅG! 08:20, nationella i svenska på tisd.
Kom ihåg matten, satsa MVG uppgifterna!
(och min bankomatkod, men den tänker jag inte skriva ut.. haha)
Har du privat nummer just nu?
nepp

Min mobil:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0