Gårdagen i detalj

Hello bitches =)  Nu har jag precis kommit hem, eller jag kanske ska säga vi? Haha.

Gårdagen såg ut så att efterskolan var jag sjukt social mot min fader, käkade middag hemma och grejer! Sen runt 20:00 tiden kom min käraste vän Anna anal - Adis - Bängler hit och vi gjorde oss iordning. Förkrökade lite här och åkte till hennes syrra för att fixa lite stuff sen bar det åt till Danne där det var lite folk, dom flesta vart typ utskickade vid 00:00 så alla drog till micha, eller dom flesta iaf så var vi där hela kvällen och hadereeeeeee trevligt vid 03:00 ungefär vart det värsta stormen ute så jag & anna sov kvar, eller hon kom och gick typ haha =) Imorse mötte vi upp lite folk för att köpa kvällens dricka. Ska se om bella lägger upp lite bilder senare..

Sådär nu har jag berättat min kväll. Vad gjorde ni själva igår föresten? Var med pojkvännen/flickvännen? Bio? Fest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0