Linnea <3 Marcus

Linnéa Ewelina Emila Pettersson, du är det BÄSTA som har hänt mig! Pga dig så är jag den lyckligaste personen som finns i hela världen, du är så jävla underbar älskling. Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig. Sen jag träffade dig så har jag blivit en helt annan person, då menar jag verkligen en helt annan person, det är DU som har gjort mig till den personen som jag är idag. Du kommer aldrig att fatta hur mycket jag älskar dig, jag önskar att jag kunde förklara det för dig men kärleken för dig är så jävla ENORM! Du är den första tjejen jag VERKLIGEN är sjukt kär i och älskar sjukt jävla mycket. Jag kommer aldrig släppa taget om dig och jag hoppas inte du kommer släppa taget om mig. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta no mather what.
Jag älskar dig så jävla mycket så att det inte är sant.

Linnea Pettersson <3 Marcus Nyberg föralltid

/Din pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0