Godmorgon sverige.

Just nu har jag typ vaknat.. är sjukt jävla trött. Somnade vid 07:00 i morse & vaknade vid 12:00, vilken sömn va?

Kortfattat om gårdagen: Va hos Linn & Lucas heladagen, duschade, åt, satt vid datorn, kolla tv, åt igen, fixade mej, tog bilder, ja lite allt möjligt. Sen kom - Marcus, David, Natha & Matte. Drog på bio och såg DEVIL, dålig film och typ as läskig.. jag hatar fan skräckfilmer eller vare nu va iallafall efter bion så åkte jag hem, träffade även danne & anton på bussen, länge sen boys! Ah iallafall åkte hem, fixade mej & sen kom Daniel och hämtade mej och då åkte vi till Tyresö, bada jacuzzi (stavning?) & krökade med ngr randoms? haha fun.

UPDATE: Idag hade jag & Linn tänkt att åka o "julhandla" men så blev det ju inte eftersom att hon är sjuk, kul att jag alltid gör allt i sista minuten nu sitter jag här o har inte köpt en ända julklapp, kul. Not. Får ta o ragga upp ngn som måste åka med mej!


Haha bild från igår, lekte 80tal i ngn timme. Passar jag? Haha (ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0