Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föreldrar är pretty normal, har haft en bra uppväxt om man säger så.


MIN MAMMA: är som min bästavän, vi är nog för lika tror jag vi kan stå & skrika och hata varandra eftersom vi båda har sånt humör (damp) haha men å andra sidan så älskar vi varandra mer än allt annat på jorden, men vi går varandra på nerverna nog lite för mycket, men bråkar vi så gör vi det bara i någon timme & inte mer med tanke på att vi "saknar" den andra personen för snabbt, med min mamma kan jag prata om allt, det finns ingenting som jag inte kan säga, vi kan till och med prata om sex. Låter werd med så är det, min mamma är min vän. Hon förstår (nästan) alltid, iallafall 98% av fallet. Alla mina vänner kmr alltid till min mamma om det har ngt problem eller bara behöver prata. Min mamma är underbar.


MIN PAPPA: är bra han med, men vi bråkar väldigt ofta och han säger så mycket ibland som nästan alltid kmr ut fel, min pappa är söt men förstår igentilgen inte hur en tonåring fungerar, iallafall inte jag. Han har alltid varit största sportfånen och det är han som fått mej att spela alla dessa sporter han har pushat mej och gjort allt för att jag ska ligga på topp, men ibland blev det bara för mycket. Jag bor som sagt itne hos honom med tanke på att jag inte trivs där tyvärr. Han förstår inte mej och jag förstår inte honom. Men jag älskar min pappa & det kommer jag alltid att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0