Dag 1 – Presentera mig själv.

Ja, som ni borde veta vid det här laget så är mitt namn Linnéa, Linnéa Ewelina Pettersson. Jag är 16 år (skönt att kunna säga det nu, hehe) jag är brunett (igentilgen blond, vithårig) med blå/gröna ögon, 1,63 sm lång och bor hos min mamma i Vendelsö/Haninge, tyvärr. Hatar den här hålan, skit snack och dåligt inflytande. Jag har en halv syster som heter Amelie som är 21, nej 22 år gammal.. Shit vad tiden går fort! och som bor i Linköping så vi ses inte så ofta ngn gång i halvåret. Min pappa bor också i Haninge men där bor jag inte alls. Jag går i ettan i gymnasiet, Nacka Praktiska. Jag har en pojkvän & massa underbara vänner som jag är så otroligt glad över att jag har och som jag älskar mer än allt annat!  

Mitt liv har gått från bra till dåligt, dåligt till bra. Det har vart a pretty mess under alla dessa år, men nu står jag stark på mina egna ben och tänker på hur osäker & liten jag skulle vart om allt inte var som det har vart. Visst så kan man ångra en hel del saker vilket jag gör, tro mej.. men vart skulle jag stå idag om ingenting igentligen hände?

I högstadiet gick jag i Vendelsömalm & hade ett underbart tjej gäng att dela livet med, saknar er alla grymt mycket! Ser knappt ngn av er längre, twinsen lite då & då med tanke på att vi är låssas syskon, mamma's kille har 2 barn som jag växt upp med och bildat en massa härliga minnen med! Izabella, Isabell, Madeleine, Jennifer Swan, Jennifer Sand, Lisa, Beatrice, Alma, Johanna, Sofia, Julia, Melina

Jag är en väldigt glad och frammåt tjej som typ har världens bästa humor.. (sjukt skön) hah, tror nog bara det är min vän nadya som förstår mej vid de här laget.. men.. Ja lite smått om mej.


Jätte gammalbild från 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0