You know?


Jag är rädd för Kyrkor,
det känns så läskigt på ngt sett. Vet inte vrf med det är ialf ngt ja tycker!

Jag är väldigt klumpig av mej. Ingen beskrivelse, hah men ibland kan ja bara gå in i ngt utan att tänka, eller säga mer än vad ja ska, osv.

Jag är beroeende av; Socker, Cola & Cigg. Dåliga vanor, men det är faktiskt ngt ja försöker ändra på! Även fast det inte går så bra, haha..!



Jag är med i kören,
haha låter så jäkla mobbat. Men faktiskt så anmälde jag & Lisa oss bara för att höja betygen. Det kan va bra eftersom jag hade IG i musik förut, iförsej för jag hade 89% frånvaro.. Men det kan va bra att få ett extra VG om inte MVG ialf. Föresten så står man bara i bakrunden, typ.. & sen är jag ju grym på att sjunga också ;) Haha..

Jag börja använda Bh när jag gick i 5an. Haha hade knappt bröst då, den första va typ snobben, storlek
65A. Hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0