TORSDAG

Sådär nu är jag hemma, är helt slut! Har verkligen stressat hela dan.. Har precis ätit lite pankakor & nu ska jag ut igen. Dålig uppdatering idag pga. att vi ska ju ut & gå lite senare igen, så nice. Ska man va fin får man lida pin =) Right?

Känner att jag borde lägga ner bloggandet, min blogg suger verkligen o har aldrig lust/tid att blogga heller. Eller vad tycker ni? Ska jag fortsätta.. Åh! Nu ska ja ialf träffa en person, en kille alltså. Synd för er som inte vet vem ;) Önska mej lycka till nu (a)

Fjortistime.

Swan, Lisa, jag, Ellan!


& lika så..
Swan, Lisa, Ellan & jag checka in mina 96 grr asså!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet inte, isf så ska Elin Boström följa med. Ska snacka med Alma & resten av brudarna imorgon!

2009-09-17 @ 19:54:09
URL: http://lisapremberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ KVINNA DU SKA FNA INTE SLUTA BLOGGA DÅ TAR JAG LIVET AV MIG

2009-09-19 @ 00:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0