Svininflensan vs. Kötelfeber?

Hej alla bloggläsare!

Förlåt för grymt dålig uppdatering, men jag har verkliiiiigen inte haft tid helt enkelt. Orkar inte ta upp gårdagen just nu, men vart ialf väldigt sjuk igår, eller i förrgår för att vara exakt.. Men det vart värre igår! Ialf så är jag hemma idag, mår verkligen skit har så jävla ont i halsen så det skriker om det, huvudvärk & lite feber har jag också, kanske svininflensan(?) Who knows? Jag kanske har kötelfeber igen, fast det kan man ju bara ha en gång.. eller?

Min mentor ringde nyss också, han fråga vart jag va & hur jag mådde.. Haha, och självklart trodde han att jag har börjat skolka igen. Men så är det ju verkligen inte..! ;)

Imorgon är det ju skolfoto också, vettefan hur det går med det. Om ja kmr va med så kmr ja ju självklart se helt drogad ut. Men isf så får jag ju fixa det med lite makeup, funkar ju alltid! Haha. Måste ialf bli frisk, det är ju feeeeest i helgen! hihihi.

DAGENSDROG;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0