Skönaste

När jag & iza var ute, så vare ngr småbrudar i 7års åldern som ville prata lite (ni vet ju hur dom är, ska alltid säga hej osv.) Så säger en av tjejerna
- Hej
- Hej säger vi.
Sen frågar dom vad vi heter & vi svarar dom och frågar vad dom själva heter.
- Evelina & Emma
Och då säger iza & jag i mun på varandra
- FAN VAD FULT!
sen börjar vi asgarva som vanligt, våran hurmor alltså vet inte vad det är men det är alltid så jäkla kul att driva med småbarn, va lite taskig osådär.. Förra året så hade vi spottkrig mot ngn liten skitunge i skolan, jag sprang som en galning, hade ju typ 5st sexåringar efter mej.. Haha!

Ialf nyss när jag va ute och rökte så ja som gå förbi & om dom kolla snett alltså, skit sura.. Haha verkligen bryr sej stackarna ;) Lite kul faktiskt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0