Onsdag 23 september

Som ni kanske märker så har jag gjort om designen en snabbis, fick fan damp.. Skit tråkigt att blogga med en ful design right? Sen har jag ju gjort så jäkla mycket saker dom här dagarna. Men nu har jag ialf en helt OK design! Eller vad tycker ni sugarbabes? ;)

Ska äta nu när som helst, sen möter jag upp jensa i brandbergen då vi ska sola & ta en powerwalk! Så jäkla najs att röra på sej, sen kanske vi möter upp ngr sötnosar. Who knows?
Ska försöka klämma in lite inlägg ikv när jag har kommit hem, ska försöka uppdatera flera gånger om dan.. Lovar!!! =)



Lisa & Jag för ett tag sen, helt enkelt för snygga för att visas.. Mohaha! Eller vad säger ni? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0