No way bitches!



Dinsko börjar sälja kläder, det blir en ny modeaffär. Inte enns skor säljs längre, chefen blev knäpp o vägrade byta namn på affären heller. Dinsko = klädaffär

Min mormor börjar höra av sej, som hon knappt har gjort på ca. 2år, hon sluta med alla piller & alkohol o börjar bry sej! Både om mej & mamma.

Jag slänger min mobil, min tv & min dator i vattnet, jag blir trött på alla kontaker och köper aldrig ngt mer sånt "skit" igen..

Amir (Gaybloggen) blir straight, han & kisse blir sams.. Dom börjar umgås igen, tillslut blir dom tillsammans!



Jag får ett ryck & flyttar till Thailand, jag bygger en egenhyda och kmr aldrig mer tillbaks till Sverige. Mitt ända klädesplagg blir en tröja där det står; Hata, hata sveeeeeerige!

Pappa & mamma blir tsm igen. Haha, dom inser att dom e menade för varann, pappa börjar gärntvätta mamma, mamma börjar tro att pappa inte är sjuk i huvet, haha!!!!!!!! Noway!


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha du är så skön linnea

2009-09-06 @ 22:29:17
URL: http://lisapremberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0