Måndag 7/9-2009

Nu är jag hemma igen, skönt! Har vart en lång dag i idag "/ .. Haha, swan va sjuk & typ 3 lärare till så det beror väl på svin inflensan..? Sceary! Ialf så har jag för det mesta haft vikarier & inställda lektioner. Rikard var allmänt jobbig också, alla dom där. Så självklart får jag mina damputbrott och slår ner honom, även fast det inte gick så bra! Haha..

Känner mej väldigt hänging just nu, beror nog på feber eller ngt. Fan, jag måste ju komma ikapp iskolan. Märker ni att jag har blivit duktig o verkligen sattsar nu? Fan vad jag är bra! Right? =)

Måste taja på Lisa också, självklart så har hon bilderna! Dom kmr upp lite senare i det här inlägget, håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0