Måndag 21 september 2009

Hej älskade läsare!
Nu är jag äntligen hemma, är hur jävla hänging som helst.. Mår så jävla illa så det inte är sant, är förkyld & hostar som jag vet inte vad.. Usch! Åkte ialf till skolan imorse och va på ngr lektioner tills jag inte orkade mer, det blir ju bara värre o värre för varje dag som går, känner att jag måste vila nu! Ialf så fick jag skjuts hem av Sofia sötnos! Jätte snällt att skjutsa men ända hem! Love you hunny!

Nu ska jag göra lite te, ta en macka & bädda ner mej i soffan med ngn bra film! Något bra förslag kanske? Hmm.. Vi ser ju! Ett måste idag är ialf att pilla lite på designen, vet verkligen inte hur jag ska ha den. Vad tycker ni?

Jag & Lizäääääähh igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0