Jävligt skön skoldag!

Nu är ja hemma igen.. As kalas! Förutom att jag typ har feber, känner att jag börjar bli lite sjuk, ögonen rinner & ja typ nyser hela tiden, mamma & stefan e ju också ganska dåliga. Så det kan ju bero på att dom hhar smittat mej dom jävlarna.. Åh =(

Ialf så har ja slutat skolan fördagen, typ 3 av mina lärare har svininflensan & vår skola är för fattig för att betala lön för vikarier, så ja. Vad säger man? Haha, hade bara SO, Lunch & typ 30 minuters No! Nice, huh? Vääntar på att izapulla ska sluta, sen ska vi ut & göra lite hemlisar, så nu ska ja ta ngt att äta! puss på er.


Hahaha, Lisa & jag igår.. Alltid jag som lyckas ta söder allt? Klumpig som jag är..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0