IMORGON

Sådär, nu är allt färdigt & planerat inför morgondan! Eller, det beror ju på hur jag mår på kvällen och sådär..

Men jag ska ialf till skolan 12:15 för att fotas (skolfoto) så jag har sovmorgon vilket är jätte skönt, faktiskt! =) När jag väl är i skolan så tycker mamma att jag ska hämta böker, vilket jag håller med om! Så jag kan ta igen allt jag har missat nu på 2 dar, visst det kanske låter lite överdrivet eftersom det bara är 2dar som jag kmr/har vart borta! Men eftersom jag missade så mycket förra året så får jag kämpa ännu mer det här, så självklart måste jag hänga med! Får inte ligga efter ju!

Har lite olika förslag på vad jag ska ha på mej också, orkar inte klä upp mej för mycket. Det är ju bara ett foto? Haha! Så det får väl bli ngn söt lite partytop. Skulle få en av swan imorgon, som ja har kollat på sjukt länge men har aldrig hunnit köpt den..
 


Så det blir väl snyggt med ett skärp till, smycken & klackar. Problemet är bara det att jag vet inte om ja ska ha leggings, jeans eller ska jag kanske gå barbent? Vad tycker ni? Komentera, jag behöver er hjälp! Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0