IGÅR

Sådär! Dags för bloggning.. u like it? Huh? ;)

Igår gick jag ju som sagt till iza, hon var ju hundvakt oså.. Vi körde ju mest Gitarr hero, små pratade o lite sånt.. Mysiigt! Runt 00:00 (?) började vi spela kort (jag,sanni,iza) o drack lite sådär försiktigt bara för vi hade så tråkigt, allt blev till slut hur jäkla kul som helst. Vi satt och skrek "aik, aik, aik, aik aik, jag är kååååååt, aik, heja hej aik!" haha så jäkla sköna.. Ialf vi pratade om allting också, skönt att ha en vän som verkligen förstår & ställer upp för en..!

Lite senare mötte jag upp marcus vid mej typ, sen gick vi hem & sov.. Har typ vart vaken sen 11.00 och bara legat och myst! Nu har han gått & jag har precis duschat. Ska snart röra mej mot iza, hämta mina cigg o lämna pengar till Bennyboy! Seyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0